download drama kau aku kita

Kepada peminat drama bersiri Slot Lestary di TV3 drama Kau Aku Kita yang diadaptasi dari novel karya Orkid Edyliyne akan menemui penonton bermula 28 Oktober 2015 ini. Aku pun menyeringai lagi.


Kau Aku Kita Wikiwand

Diterajui gandingan baru lakonan Syarul Ridzwan bersama Janna Nick.

. Umum tahu adik Izz sekarang sudah pun berada di wad biasa iaitu wad pembedahan Wad KK4 Institut Pediatrik HKLDan aku kerap update berkenaan adik Izz melalui Blog Instagram Facebook dan Twitter aku. Drama ni dah lama main dkt TVTapi dieorg ulang tayang blk membuatkan aku baru tahu akan kewujudan cerita nih. Kau Bagai Udara - Bahrain Rahman.

Sinopsis Kau Aku Kita Lestary TV3 Tonton Secara Online Melalui Pautan link berikut. Waktu tayangan drama ini adalah pada setiap hari isnin hingga khamis pada jam 10 malam. Bangsat kau Hang Tuah.

Terlepas dari apapun yang kita selalu berselisih paham segala yang tidak kita sukai satu sama lain aku selalu bersyukur untuk dipertemukan denganmu. Syarul Ridzwan Janna Nick Isey Titan Adeline Tsen Hafidz Rashdi. Tetapi sekarang aku sudah jarang melihatnya.

With Janna Nick and Saharul Ridzwan. Serasi tengok mereka digandingkan dalam drama tu. Iman merupakan seorang gadis yatim piatu dan terpaksa bekerja.

Mereka suka tengok gandingan Saharul Ridzwan dan Janna Nick. Ia dibintangi oleh Janna Nick dan Syarul Ridzwan. Mingisahkan tentang dua karakter berkongsi nama yang sama Iman Firdaus.

Tapi itulah yang jadi. 31832 likes 12 talking about this. Kau Aku Kita merupakan sebuah drama bersiri televisyen Malaysia 2015 bergenre komedi romantik yang menyatukan pelakon Saharul Ridzwan dan Janna Nick sebagai tunjang utama.

Bukan aku je mak ayah aku pun turut sama layan jugak. Kau Aku Kita Drama Episod Kuala Lumpur Malaysia. FULL Kau Aku Kita Episod 13 5569 MBTV3MALAYSIA Official FULL Kau Aku Kita Episod 13 Mengisahkan tentang dua karakter berkongsi nama yang sama Iman Firdaus.

Terima kasih telah menjadi kau yang tentu saja sangat menyebalkan tapi tidak pernah lelah untuk belajar. Play online or download to listen offline free -. Si gadis lebih senang disapa dengan nama Iman Janna Nick manakala si jejaka dipanggil ringkas dengan nama Aus Syarul Ridzwan.

SINOPSIS DRAMA KAU AKU KITA. Listen to Kau Aku Kita Semua on the Unknown music album Kau Aku Kita Semua by Deadqueen only on JioSaavn. TARIKH MASA.

Diarahkan oleh sutradara Azman Yahya dibawah syarikat produkti JS Pictures Sdn Bhd. Listen to Kau Aku Kita Semua on the Unknown music album Kau Aku Kita Semua by Deadqueen only on JioSaavn. Kau Aku Kita ialah sebuah drama televisyen komedi romantik Malaysia 2015 yang ditayangkan pada setiap hari Rabu hingga Khamis di TV3 menerusi Slot Lestary mulai 28 Oktober 2015.

Setiap Rabu Khamis 9 mlm Jumlah Episode. Maaf kalau ada kesilapan lirikuntuk peminat drama kau aku kitaenjoy this fmv. Ditambah lagi dengan pelakon utama drama ini iaitu Syarul Ridzuan Janna Nick yang mencuit hati.

Kau Aku Kita Raya merupakan kesinambungan dari drama Kau. Semalam TV3 menayangkan drama Kau Aku Kita Raya. Nama yang sama namun perwatakan mereka berbeza.

Tonton Drama Kau Aku Kita Raya. Aku akan ke sana belum putus pembicaraan Hang Tuah tiba-tiba Sultan datang Sultan. Drama Kau Aku Kita Tonton online drama KAK.

Oklah back to story. Sape layan cerita tu sila angkat tangan. Pengambaran untuk drama ini masih lagi diperingkat awal.

Aku pun layan jugak tau. Dua nama yang sama manusia yang berbeza boleh ke mereka hidup bersama. Novel ini diterbitkan pada tahun 2012 oleh Fajar Pakeer.

Tapi aku suka menonton cerita berkenaan. Terima kasih telah berjuang tanpa lelah untuk menerima perbedaan-perbedaan di sekitar kita. Ia telah diadaptasikan sebagai sebuah siri.

Kau Aku Kita Drama Episod posted a video to playlist Kau Aku Kita All Episod. Kau Aku Kita ialah novel 2012 oleh penulis novel Malaysia Orkid Edyliyne. Tak pernah berlaku macam niPengantin lelaki dengan pengantin perempuan dua-dua nama yang sama Iman Firduas.

Kami berdua sama-sama melepas rasa rindu yang membuncah. OST Kau Aku Kita Bahrain-Sayang Aku Rindu with 476 MBLavenderPurple18. Kau tau kan aku ini seorang Uchiha.

Iman Firdaus tu aku bukan kau. Drama arahan Jinggo ini merupakan drama adaptasi dari novel dengan judul sama terbitan Fajar Pakeer yang ditulis oleh Orkid Edyliyne. L-lagipula b-bagaimana bisa kau tau aku kuliah disana tanya Sakura sembari menatapku.

Thisni3za Drama 5 comments. Aku perintahkan kau ke sini untuk mencari Tun Teja. Bukanlah aku hendak merujuk kepada Kau Aku Kita drama TV3 itu.

Mungkin dia berada di Kampung Durian Runtuh. Sanggup tengok cite ni smp habis 13 Episode dlm masa 2 hariHaha Seronok jgk cite nihNakal-nakal sweet sour gituHaha. Karya sentuhan sutradara Azman Yahya Jinggo ini merupakan adaptasi novel dengan tajuk sama tulisan Orkid Edyliyne terbitan syarikat Fajar Pakeer.

Bagi yang dah baca sinopsis drama kau cipta kasih ini aku nak kongsikan yang drama ini mempunyai 15 episod sahaja dan akan mula ditayangkan pada 13 Januari 2022. Sinopsis Drama Kau Aku Kita Kau silaplah bro jangan nak perasan. Rama rantaian terbaru adaptasi novel Kau Aku Kita karya Orkid Edyliyne.

Dulu aku sering berjumpa dengannya. Ke kau pun nama Iman firdaus juga Itulah permulaan dua Iman Firdaus seorang lelaki seorang perempuan. 28 Oktober 2015.

Play online or download to listen offline -. Aku juga merindukanmu sangat malah Sakura pun makin mengeratkan pelukannya dan aku pun membalasnya. Sebelum ini CN memang dah baca novel ini.

Bagaimanakah kesudahan kisah hidup mereka ini. Drama TV3 terbaru adaptasi novel Kau Aku Kita ini memang best dan menghiburkan hati.


Kau Aku Kita Full Episode Madalynngwf


Kau Aku Kita Raya Full Movie Ollieqwex


Kau Aku Kita Episod 8 Otosection


Highlight Episod 7 Kau Aku Kita Youtube


Highlight Episod 9 Kau Aku Kita Youtube


Kau Aku Kita Raya Movie Film Drama Storyline Trailer Star Cast Crew Box Office Collection


Kau Aku Kita Raya Full Movie Ollieqwex


Full Kau Aku Kita Episod 1 Youtube


Senarai Lagu Ost Kau Aku Kita Lestary Tv3


Kau Aku Kita By Orkid Edyliyne


Panas Drama Kau Aku Kita Episod Full Online


Kau Aku Kita Episod 8 Otosection


Kau Aku Kita Episod 5 Otosection


Sinopsis Drama Kau Aku Kita Jiwarosak


Kau Aku Kita Raya Full Movie Ollieqwex


Kau Aku Kita Episod 3 Otosection


Kau Aku Kita Raya


Kau Aku Kita Episod 8 Otosection


Kau Aku Kita Episod 8 Otosection

No comments for "download drama kau aku kita"